How Brands Grow Better Brand Health How Brands Grow Better Brand Health

Nowość!

Better Brands Health
polska wersja językowa

Budowanie dochodowych marek to prawdziwa sztuka, która wymaga precyzji, przemyślanych rozwiązań i twardych danych. W jaki sposób robić to dobrze? Odpowiedź znajduje się w książce Better Brand Health autorstwa Jenni Romaniuk.

Ceniona na całym świecie w kręgu marketerów pozycja Jenni Romaniuk to prawdziwe vademecum evidence-based marketingu. Znajdziesz w niej praktyczne rozwiązania oraz ogromną dawkę popartej badaniami wiedzy. Jenni i współautorki Better Brand Health rozwiewają wątpliwości związane z pomiarem jakości monitorowania kondycji marki, dostarczając czytelnikom bardziej skuteczne i wydajne narzędzia, które mogą przyczynić się do wzrostu firmy. Zawarte w tej pozycji analizy oraz płynące z nich wnioski zyskały uznanie polskich specjalistów, o czym świadczą obecne w naszym wydaniu opinie.

Jesteśmy niezmiernie dumni i szczęśliwi, że oddajemy w Państwa ręce kolejną kultową pozycję, która wnosi nową jakość na grunt polskiego marketingu. Mamy nadzieję, że Better Brand Health dostarczy wielu ciekawych tematów do dyskusji!

O autorce

Doktor Jenni Romaniuk pełni funkcję profesora naukowego oraz wicedyrektora (międzynarodowego) w Ehrenberg–Bass Institute na Uniwersytecie Południowej Australii (University of South Australia). Jest również autorką książek Building Distinctive Brand Assets (Oxford University Press, wydanie poprawione 2021) i How Brands Grow, Part 2 (Oxford University Press, 2016). Jenni jest pionierką w pomiarach i metrykach dotyczących dostępności mentalnej, a także w identyfikacji i wykorzystaniu punktów wejścia do kategorii (CEP-ów). Doradza firmom na całym świecie w zakresie najlepszych praktyk, długofalowego zarządzania marką i wykorzystywania wiedzy opartej na dowodach. Dawniej pełniła funkcję redaktora wykonawczego „Journal of Advertising Research”, obecnie zaś zasiada w Kierowniczej Radzie Doradczej tego czasopisma.

Jenni Romaniuk

Jenni Romaniuk

Eksperci o książce

Justyna Ciępka

To pozycja obowiązkowa nie tylko dla każdego marketera, ale i dla wszystkich, których celem jest wzrost marki. Obala mity, bazując na twardych danych, rzucając nowe światło na podejście do strategii marketingowej. Książka, która zmienia myślenie o konsumentach i która wskazuje jak grać, aby wygrywać.


Justyna Ciępka | Dyrektorka Zarządzająca w Centralnej i Wschodniej Europie | Haleon

Marta Czarnecka

Po poznaniu, jak marki rosną w otoczeniu konkurencji (How Brands Grow) i jak wyróżniają się ponad przeciętność (Building Distinctive Brand Assets), czas na budowanie siły swojej marki i odpowiednie mierzenie jej kondycji, by konkretnie ją kształtować i reagować na trendy konsumenckie.


Marta Czarnecka | Senior Brand Manager PUB | The LEGO Group

Michał Medowski

Skąd wiesz, co mierzyć i jak badać, aby pozyskana wiedza pozwoliła Ci na profesjonalne prowadzenie Twojej marki? Jenni Romaniuk dostarcza odpowiedzi na to pytanie, mierząc się z tematyką pomiaru brandu. To książka dla badaczy i praktyków marketingu. Bardzo potrzebna lektura.


Michał Medowski | Marketing Director Poland & Eastern Europe | Reckitt

Maciej Reszczyński

Prawdopodobnie najważniejsza książka z serii, bo o tym, jak odpowiednio mierzyć i interpretować właściwy pomiar właściwych wskaźników, a nie opierać się na powielanych przypuszczeniach.


Maciej Reszczyński | Head of Marketing, Central Eastern Europe | Visa

Aleksandra Gawlas-Wilińska

Ta książka to obowiązkowy podręcznik każdego marketera, który planuje wzrost marki. W świecie wielu wskaźników jest bardzo jasnym drogowskazem pokazującym co mierzyć, aby dobrze zrozumieć stan marki i opracować strategie wzrostu.


Aleksandra Gawlas-Wilińska | Dyrektorka Marketingu | Henkel Polska Wiceprezeska Polskiej Organizacji Reklamodawców

Michał Wawrzyniak

Często powtarzamy wyświechtany frazes, że połowa inwestycji marketingowych przynosi sprzedaż, tylko nie do końca wiemy która. Powstało wiele metod i badań w tym obszarze, jednak mało z nich przybliżyło nas do skutecznej odpowiedzi. Ta książka pomaga nam pójść kilka długich kroków dalej. Category entry points i mental market share, tak dobrze korelujące z udziałami sprzedażowymi, wydają się jedną z najlepszych, o ile nie najlepszą metodą obliczania i przewidywania, jak poszczególne działania związane z budowaniem marek przekładają się na udziały rynkowe.


Michał Wawrzyniak | MWC Konsultant niezależny | (ex Mars, L’Oreal, Grupa Żywiec)

Wydawnictwo Blix

Wydawnictwo Blix od 2020 roku specjalizuje się w tłumaczeniu i publikacji bestsellerowych książek o marketingu, uznawanych za najlepsze w branży.

Dzięki starannemu doborowi tytułów i dbałości o najwyższą jakość przekładu, dostarczamy polskim czytelnikom najbardziej wpływowe i innowacyjne pozycje, które kształtują współczesne podejście do marketingu. Do tej pory wszystkie wydane przez nas pozycje, zdobyły uznanie zarówno ekspertów, jak i praktyków marketingu, inspirując do działania i wprowadzania lub ulepszania strategii marek.

Jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do rozwoju wiedzy marketingowej w Polsce, oferując literaturę, która jest kluczowa dla każdego profesjonalisty w tej dziedzinie.

Polskie tłumaczenia
How Brands Grow książki

Pozostałe tytuły

How Brands Grow cz.1
Bestseller Bestseller

How Brands Grow cz.1 | Byron Sharp

Building distinctive brand assets

Building distinctive brand assets | Jenni Romaniuk

How Brands Grow cz.2

How Brands Grow cz.2 | Byron Sharp + Jenni Romaniuk

Kup teraz!

od wydawcy

Drodzy Czytelnicy,
W dążeniu do dalszego podnoszenia standardów i pogłębiania merytorycznych dyskusji w obszarze marketingu, każdego roku podejmujemy kolejne wyzwanie, by wydać polskie tłumaczenie jednego ze światowych bestsellerów.

Po odnotowanym sukcesie polskich przekładów kultowych pozycji, takich jak: How Brands Grow, How Brands Grow 2 oraz Building Distinctive Brand Assets, jesteśmy niezmiernie zaszczyceni i pełni nadziei na równie owocną współpracę z Czytelnikami po premierze naszej najnowszej książki Better Brand Health. Publikacje, które już trafiły do rąk polskich profesjonalistów, stały się punktem odniesienia w dziedzinie marketingu, zyskując uznanie zarówno Czytelników, jak i recenzentów branżowych. Ich treści były inspiracją dla licznych dyskusji na konferencjach i wydarzeniach, skupiających najlepszych praktyków z branży. Ten dynamiczny dialog doprowadził w czerwcu 2023 roku do inauguracji konferencji Power of Brands – wydarzenia organizowanego przez nasze wydawnictwo.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w tej pasjonującej podróży, podczas której chętnie dzielimy się naszymi doświadczeniami i wiedzą, aby razem z Państwem kształtować przyszłość marketingu w Polsce.

Marcin Lenkiewicz

Marcin Lenkiewicz | Vice President & Board Member | Grupa Blix